مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و کاملترین سایت علمی و آموزشی

۱۷۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

خلاصه کتاب روابط انسانی در سازمان های آموزشی 236 صفحه

دانلود فایل

خلاصه کتاب روابط انسانی در سازمان های آموزشی محمدرضا سرمدی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf خلاصه کتاب روابط انسانی در سازمان های آموزشی محمدرضا سرمدی و حمیدرضا حاتمی به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 236 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه درس حسابداری ابزارها و عقود مالی اسلامی 80 صفحه

دانلود فایل

جزوه درس حسابداری ابزارها و عقود مالی اسلامی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه درس حسابداری ابزارها و عقود مالی اسلامی نوشته دکتر ساسامان مهرانی، غلامرضا کرمی، علیرضا رام روز به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 80 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه آموزش روش صحیح استفاده از فرآورده های دارویی استنشاقی

دانلود فایل

جزوه آموزش روش صحیح استفاده از فرآورده های دارویی استنشاقی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه آموزش روش صحیح استفاده از فرآورده های دارویی استنشاقی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 13 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود فایل جزوه کارگاه آموزش زبان بدن

دانلود فایل

دانلود فایل جزوه کارگاه آموزش زبان بدن

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه کارگاه آموزش زبان بدن را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 15 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

pdf جزوه عوامل بیماری های اتو ایمن

دانلود فایل

فایل جزوه عوامل بیماری های اتو ایمن 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه عوامل بیماری های اتو ایمن به همراه نمونه سوال را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 7 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل جزوه بخیه های جراحی در 37 صفحه

دانلود فایل

فایل جزوه بخیه های جراحی در 37 صفحه

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه بخیه های جراحی به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 37 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه آموزشی فرآیند درست شکل گیری روابط عاطفی

دانلود فایل

جزوه آموزشی فرآیند درست شکل گیری روابط عاطفی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه آموزشی فرآیند درست شکل گیری روابط عاطفی به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 24 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل مقاله بررسی هندسه و تناسبات طلائی در معماری ایران

دانلود فایل

فایل مقاله بررسی هندسه و تناسبات طلائی در معماری ایران

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf مقاله بررسی هندسه و تناسبات طلائی در معماری ایران نمونه مطالعاتی: خانه های سنتی شهر تبریز را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 15 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه طراحی ماشین های کشاورزی بخش اول ادوات خاکورزی pdf

دانلود فایل

جزوه طراحی ماشین های کشاورزی بخش اول ادوات خاکورزی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه طراحی ماشین های کشاورزی بخش اول ادوات خاکورزی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 71 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل جزوه الکترو مغناطیس مهندسی 157 صفحه

دانلود فایل

فایل جزوه الکترو مغناطیس مهندسی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه الکترو مغناطیس مهندسی به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 157 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰