مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و کاملترین سایت علمی و آموزشی

۱۱۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود پاورپوینت تئوری بازیها در هوش مصنوعی (فصل ششم)

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت تئوری بازیها در هوش مصنوعی (فصل ششم)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت تئوری بازیها در هوش مصنوعی (فصل ششم) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 47 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دانلود فایل پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی شخصیت یوسف کریمی

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی شخصیت تالیف یوسف کریمی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی شخصیت تالیف یوسف کریمی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 174 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دانلود فایل پاورپوینت تاریخ شهر و شهرسازی در ایران

دانلود فایل

دانلود فایل پاورپوینت تاریخ شهر و شهرسازی در ایران

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت تاریخ شهر و شهرسازی در ایران را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 38 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دانلود فایل جزوه کتاب طراحی کارخانجات صنعتی

دانلود فایل

دانلود فایل جزوه کتاب طراحی کارخانجات صنعتی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf جزوه کتاب طراحی کارخانجات صنعتی به همراه تست های طبقه بندی شده و پاسخ نامه سوالات را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 216 صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دانلود جزوه زبان تخصصی مجموعه علوم تربیتی 2

دانلود فایل

دانلود جزوه زبان تخصصی مجموعه علوم تربیتی 2

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf جزوه زبان تخصصی مجموعه علوم تربیتی 2 را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 312 صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دانلود فایل sos کمک برای والدین

دانلود فایل

دانلود فایل sos کمک برای والدین

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf کتاب sos کمک برای والدین یا راهنمای عملی تغییر و اصلاح رفتار کودک تالیف دکتر لین کلارک ترجمه دکتر رضا رستمی و علی نیلوفری را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 323 صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دانلود فایل  تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی

دانلود فایل 

دانلود فایل  تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf  تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 452 صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دانلود فایل مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف

دانلود فایل 

دانلود فایل مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف دکتر علی جعفری دهکردی ویژه رشته های ریاضی ،آمار، و علوم کامپیوتر کارشناسی ارشد را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 7 فصل و 416 صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دانلود پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه

دانلود فایل

دانلود پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل word پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 85 صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پاورپوینت تغذیه گاوهای پرواری و شیری با محتویات بستر جوجه های گوشتی ppt

دانلود فایل

پاورپوینت تغذیه گاوهای پرواری و شیری با محتویات بستر جوجه های گوشتی ppt

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت تغذیه گاوهای پرواری و شیری با محتویات بستر جوجه های گوشتی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.