مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و کاملترین سایت علمی و آموزشی

۱۷۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

فایل جزوه سرم تراپی یا مایع درمانی 61 صفحه

دانلود فایل

فایل جزوه سرم تراپی یا مایع درمانی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه سرم تراپی یا مایع درمانی به صورت اسلاید آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 61 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه مقدمات حرکت انسان (قوانین نیوتن و دینامیک) منبع بیومکانیک ورزشی فصل 5

دانلود فایل

جزوه فصل پنجم مقدمات حرکت انسان (قوانین نیوتن و دینامیک) منبع بیومکانیک ورزشی 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه فصل پنجم مقدمات حرکت انسان (قوانین نیوتن و دینامیک) منبع بیومکانیک ورزشی  به صورت اسلاید آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 43 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل جزوه مقدمات حرکت انسان (تعادل) منبع بیومکانیک ورزشی  فصل 4

دانلود فایل

فایل جزوه فصل چهارم مقدمات حرکت انسان (تعادل) منبع بیومکانیک ورزشی 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه فصل چهارم مقدمات حرکت انسان (تعادل) منبع بیومکانیک ورزشی به صورت اسلاید آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 30 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل جزوه مقدمات حرکت انسان (قانون اینرسی) منبع بیومکانیک ورزشی

دانلود فایل

فایل جزوه فصل سوم مقدمات حرکت انسان (قانون اینرسی) منبع بیومکانیک ورزشی 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه فصل سوم مقدمات حرکت انسان (قانون اینرسی) منبع بیومکانیک ورزشی به صورت اسلاید آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 14 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل جزوه مقدمات حرکت انسان منبع: بیومکانیک ورزشی  فصل 1

دانلود فایل

فایل جزوه فصل اول مقدمات حرکت انسان منبع: بیومکانیک ورزشی 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه فصل اول مقدمات حرکت انسان منبع: بیومکانیک ورزشی به صورت اسلاید آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 33 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل جزوه آزمایش و بررسی انواع مولدهای جریان مستقیم

دانلود فایل

فایل جزوه آزمایش و بررسی انواع مولدهای جریان مستقیم

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه آزمایش و بررسی انواع مولدهای جریان مستقیم آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 18 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه آزمایش تهیه استانیلید (سنتز استانیلید از آنیلین و استیک انیدرید)

دانلود فایل

فایل جزوه آزمایش تهیه استانیلید (سنتز استانیلید از آنیلین و استیک انیدرید)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه آزمایش تهیه استانیلید (سنتز استانیلید از آنیلین و استیک انیدرید) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 15 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

pdf جزوه سیستم های توزیعی تننباوم ترجمه دکتر پدرام

دانلود فایل

فایل جزوه سیستم های توزیعی تننباوم ترجمه دکتر پدرام

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه سیستم های توزیعی تننباوم ترجمه دکتر پدرام را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 68 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه آموزش روش های ارزیابی پیشرفت تحصیلی 53 صفحه

دانلود فایل

فایل جزوه آموزش روش های ارزیابی پیشرفت تحصیلی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه آموزش روش های ارزیابی پیشرفت تحصیلی به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 53 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه حسابداری دارایی‌های ثابت (حسابداری اموال، ماشین آلات و تجهیزات)

دانلود فایل

 جزوه حسابداری دارایی‌های ثابت (حسابداری اموال، ماشین آلات و تجهیزات)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل word جزوه حسابداری دارایی‌های ثابت (حسابداری اموال، ماشین آلات و تجهیزات) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 115 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰