مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی

جامع ترین و کاملترین سایت علمی و آموزشی

۱۵۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

فایل جزوه آموزشی اورژانس های مامایی pdf

دانلود فایل

فایل جزوه آموزشی اورژانس های مامایی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه آموزشی اورژانس های مامایی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 68 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

خلاصه کتاب سنجش روانی مارنات فصل هوش 65 صفحه

دانلود فایل

 خلاصه کتاب سنجش روانی مارنات فصل هوش

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه خلاصه کتاب سنجش روانی مارنات فصل هوش را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 65 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

pdf جزوه سمیولوژی عملی مبحث معاینات استخوان و مفاصل

دانلود فایل

pdf جزوه سمیولوژی عملی مبحث معاینات استخوان و مفاصل 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه سمیولوژی عملی مبحث معاینات استخوان و مفاصل را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 15 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه سمیولوژی عملی معاینات تیروئید

دانلود فایل

 جزوه سمیولوژی عملی معاینات تیروئید

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه سمیولوژی عملی معاینات تیروئید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 6 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل جزوه نظریه امواج الیوت104 صفحه

دانلود فایل

دانلود فایل جزوه نظریه امواج الیوت

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه نظریه امواج الیوت تحقیقات نلسون الیوت در سال 1934 به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 104 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فایل جزوه اخلاق حرفه ای در سازمان ها 99 صفحه

دانلود فایل

فایل جزوه اخلاق حرفه ای در سازمان ها

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه اخلاق حرفه ای در سازمان ها را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 99 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود فایل جزوه مدیریت بحران

دانلود فایل

دانلود فایل جزوه مدیریت بحران

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه مدیریت بحران را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 27 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه زبان انگلیسی تمام رشته های فنی و غیر فنی (آمادگی کنکور دکتری)

دانلود فایل

فایل جزوه زبان انگلیسی تمام رشته های فنی و غیر فنی (آمادگی کنکور دکتری)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه زبان انگلیسی تمام رشته های فنی و غیر فنی (آمادگی کنکور دکتری) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 63  صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه سمیولوژی عملی معاینات اعصاب و روان pdf

دانلود فایل

جزوه سمیولوژی عملی معاینات اعصاب و روان 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه سمیولوژی عملی معاینات اعصاب و روان را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 17 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزوه درس سنجش از دور حرارتی Thermal Remote Sensing

دانلود فایل

جزوه درس سنجش از دور حرارتی Thermal Remote Sensing

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه درس سنجش از دور حرارتی Thermal Remote Sensing را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 50 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰